Een correcte communicatie en administratie is de basis! Bij een telefoontje of bezoek aan de toonzaal, zal u geholpen worden door onze bediende Solange of Karmen, mede-zaakvoerder en echtgenote van Tom Elewaut. Beide dames kunnen zeker hun ‘mannetje’ staan en hebben alle commerciële én technische bagage om u zeer goed te informeren. Ook voor offertes en dienst-na-verkoop kan u bij hen terecht.
4 techniekers staan elke dag paraat! Techniekers Jo en Geoffrey zijn zeer ervaren in het professioneel plaatsen van uw nieuwe kachel of haard. Ook het onderhoud van de diverse toestellen voeren ze netjes uit. Schoorsteenveger Gert zorgt ervoor dat u met een gerust hart het vuur kan laten branden. Mocht er een verstopping zijn, kan hij dit ook voor u oplossen. Ten slotte staat Erwin voornamelijk in voor het onderhoud van geisers of gastoestellen. In drukkere tijden schakelen we ook technieker Abdel in, om onze ploeg te versterken.
Vader Freddy Elewaut opende in 1994 een bescheiden winkel in de Vossekotstraat te Sint-Niklaas. Jaar na jaar groeide Demeyco-Elewaut uit tot een gevestigde waarde in het Waasland en daarbuiten. Na de overname van de zaak door zoon Tom en echtgenote Karmen in 2010, werd het pand écht te krap en was men klaar voor een nieuw hoofdstuk : In 2014 startte men met de nieuwbouw langs de Grote Baan. Eén jaar later werd de toonzaal in gebruik genomen. Meer toonzaalmodellen, brandende gashaarden, meer bureauruimte, een speeltafel voor de kids… Kortom, een mooie en gezellige winkel waar men klanten op een aangename manier kan verwelkomen!
Aan Tom, Carmen, Solange en het hele team, Onlangs werd onze pelletkachel voor zijn jaarlijkse onderhoud onderhanden genomen door Geoffrey! Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijke en zeer professionele wijze waarop hij dit onderhoud heeft gedaan. Zeer goede tips en advies, keurig werk! Keep on the good work! Tevreden klanten die er weer warmpjes bijzitten!
Regelmatig horen en lezen we positieve reacties van tevreden klanten. Dit zijn de 4 voornaamste troeven :
– Vriendelijke ontvangst in de toonzaal met zeer duidelijke uitleg
– Overzichtelijke en gedetailleerde prijsopgave
– Techniekers leveren mooi werk en alles wordt proper achter gelaten
– Bij problemen of opmerkingen, correcte dienst na verkoop
Eerst en vooral omdat u in de toonzaal de toestellen met eigen ogen kan zien of eens kan open maken. Bij Demeyco-Elewaut zal u bij een winkelbezoek een antwoord krijgen op al uw vragen en geïnformeerd worden betreffende de verschillen in merken, kwaliteit- en prijsverhouding. Na bestelling zorgen de ervaren techniekers voor een deskundige montage.
Als je de kachel of haard met kolen, hout, pellets of stookolie vaak gebruikt, is een jaarlijks onderhoud zeker aan te raden. Bij aardgasverwarming mag dit 2-jaarlijks. Het onderhoudsattest dat u van onze technieker ontvangt is altijd 1 jaar geldig. Dit attest kan belangrijk zijn voor uw brandverzekering. U kan in dit verband er best uw polis eens op nalezen.
U kan het onderhoud laten uitvoeren van
– schoorsteen (uitgezonder bij gashaard)
– kachel en haard (hout, stookolie en aardgas)
– pelletkachel of – haard, indien door ons geplaatst.
– geiser (zowel op aardgas als elektriciteit)
Indien het over een rechthoekige, vlakke ruit gaat, dan kunnen wij u een nieuw glas bezorgen, al dan niet mét montage. Betreft het een gebogen ruit of een screen-look glas, dan zal het afhangen van het merk en type.
Het onderhoud van een houtkachel kan je zeker zelf uitvoeren. Voor stookolie- en aardgaskachels kan je best beroep doen op een specialist. Bij Demeyco-Elewaut beschikken we over degelijk opgeleide en ervaren techniekers. Dit laatste geldt ook voor pelletkachels die we zelf geplaatst hebben of waarvan we het merk verdelen.